Pukekohe

1 maart 2013 - Pukekohe, Nieuw-Zeeland

Na anderhalve week vind ik het best wel weer tijd voor een nieuwe update. Ik ben nu sinds vorige week dinsdag bij een familie in Pukekohe. (Het jongste meisje is trouwens 5 mnd ipv 3 mnd.) Ik heb het er zeker naar mijn zin, maar wil toch naar de familie in de north shore van Auckland. Ik weet nog niet wanneer, maar ergens in de komende weken ga ik dus naar die familie. Ze hebben aangeboden dat ik daar naartoe kom, tijdje samen heb en dan de tijd dat zij op cruise gaan, op hun huis pas. Maar dat betekent 2 weken alleen. wat best wel rustig kan zijn, maar ik denk dat als ze me hier kunnen gebruiken, ik nog even in pukekohe blijf. In ieder geval ga ik er volgende week even op visite om persoonlijk kennis te maken.

Verder zijn de afgelopen 2 weken wel erg snel gegaan zeg. Het is alweer maart! Heb het erg naar mijn zin met de kids. Ben vandaag ook naar de Speeltuin geweest. Moeder zei me hoe ik moest rijden, en ik dacht   OOOH MAKKIE.. helaas// Ik kon t niet vinden. IEmand de weg gevraagd. Bleek goed te zitten, de speeltuin was alleen van de weg niet te zien.. Vandaar.. Het grappige was dat terwijl ik met deze mevrouw aan het praten was Steve langs kwam rijden. Hij stopte de auto en kwam gelijk naar ons toe: VERDWAALD?! Ik moest wel lachen, maar hij is dus even mee geweest naar de speeltuin. Maar toen we aankwamen zei Faith gelijk, waar is de grote speeltuin. Dit was dus niet degene die zij in gedachte had.. Ach daar even geweest en Steve gevraagd waar we naar de grote konden. Hij uitgelegd, en ben er helemaal gekomen zonder te verdwalen!! goed he ;)  Na paar uur spelen met andere kinderen gng iedereen weg en wij dus ook op huis aan. Jahoor op de weg terug kom ik Steve en Clelia tegen, die waren net onderweg. Ach helaas, volgende keer beter. Zij gingen even lunchen ergens, en ik reed door naar huis.

Oh gisterenavond naar een aupairmeeting geweest hier in Pukekohe, bij een cafeetje. Was erg gezellig. Aan het begin vrij stil, ik was degene die maar steeds praatte. Maar uiteindelijk zeker eel gezellig, en kwamen de verhalen op tafel. Leuk leuk leuk. (Jammer dat ik hier niet zo lang blijf) Er werd gevraagd of ik meewilde naar de grotten morgen. Natuurlijk wil ik dat. Dus morgen ga ik naar de "Nikau cave & cafe". Ben erg benieuwd. Naar wat ik gehoord en gelezen heb zijn er glimwormen, loopt er een soort riviertje door de grot heen en loop je dus continu in het water, is er een twaalf meter lange tunnel, waar je doorheen moet kruipen (en dus zeer wrs nat wordt). Erg leuk, spannend en superveel zin in. 3 meiden komen me morgen ophalen en dan gaan we er met zn vieren heen. Eerste uitje met andere aupairs, JOEPIE!!

Verder.. Maandag komen paps en mams in Auckland aan! Dinsdag doen we dan dagje Auckland, skytower. Dinsdag en woensdagnacht parkeren ze de camper bij ons en slapen daar dan. Woensdag moet ik werken en kunnen paps en mams dus lekker boodschapjes doen en de omgeving bekijken, of met mij mee op stap met faithy en kassie. We zien wel. Oh en dan woensdagavond op visite bij mijn reddende engel Anneliese. Leuk om ze naar 4,5 maand weer te zien.

En ik heb van de week mij haar laten steilen, voor degene die het nog niet op facebook gezien hebben, zal ik een foto erop zetten. Ik vond het superleuk en superhandig, veel minder werk. Misschien toch maar steiltangetje kopen..

Ik geloof niet dat ik verder nog nieuws heb, dan laat ik het hier maar bij. Ik hoop dat ik wat foto's kan maken in de grot morgen, maar ze zeggen beter geen camera mee te nemen, vanwege het water waar je doorheen moet kruipen. dus ben nog in dubio.. (plastic zakje?) toedeledokie

1. Joke Vredeveld:
    1 maart 2013
    Hoi Anja,

Veel plezier de komende tijd met je paps en mams!

Leuke foto met stijl haar, staat je goed!
  2. Wil Hamelinck:
    1 maart 2013
    Hoi Anja,

Heel veel plezier in je nieuwe omgeving en straks met je ouders.

Liefs,
    Wil