Kerst

9 december 2013 - Whangaparaoa, Nieuw-Zeeland

Alle kerstcadeautjes zijn geregeld. Net de laatste besteld.. Ik wilde iets bestellen met foto's. (Ik kan het hier niet beschrijven, want misschien leest ze het ;) ) Maar het werkteniet op mijn tablet. Dus ik moest haar computer gebruiken. Vandaag kon dat dan eindelij en na bijna twee uur is het gelukt, uploaden, erin zetten en bestellen. HEt grappige was dat het eindbedrag op 72 dollar kwam!! Ik voerde mijn kortingscode in van GrabOne en toen bleef er niks meer over. Ik hoefde lekker niks af te rekenen :) Dat is nog eens leuk kerstshoppen. Daarna nog foto's besteld die ik ook voor de helft van de prijd kreeg omdat je de eerste 50 gratis krijgt.. Ik dus even ander emailadres gebruikt en krijg ik er weer 50 gratis ;) Handyy :) Dus.. Die zijn besteld, en daarmee wil ik wat creativiteit laten zien als aandenken voor de kids. Want ik wil natuurlijk niet dat ze me vergeten!! Verder heb ik voor Lucy nog wat Lego, want daar is ze gek op. Voor Lynda een scooter. Voor Julie dit foto ding. Voor John heb ik een mooi Engels Nederlands kookboek :) Ben benieuwd wat ze ervan vinden. Nog 15 dagen tot kerstmis! De boom staat al!!

1. Kees Jutte:
    10 december 2013
    Mooie boom Anja, erg gezellig. Fijne kerstdagen gewenst.
    Groetjes Kees Jutte
  2. Wil Hamelinck:
    12 december 2013
    Dat ziet er heel gezellig uit! Bedankt voor je leuke kerstkaart. De mijne is onderweg. Fijne dagen en een gezellige jaarwisseling.
    Groetjes Wil